α) Επίλυση αποριών και εξέταση προετοιμασίας εργασίας στο σπίτι, που ανάλογα με το επίπεδο περιλαμβάνει αντιγραφή (στις πρώτες τάξεις), ασκήσεις γραμματικής και κατανόησης κειμένου. Έπειτα οι μαθητές εξετάζονται κάθε φορά γραπτώς στο λεξιλόγιο και στην ορθογραφία. Επίσης εξετάζονται προφορικά σε διάλογους που έχουν μάθει απ’ έξω γιατί θεωρούμε ότι η απομνημόνευση μικρών διαλόγων βοηθάει στην απόκτηση ευχέρειας στον προφορικό και γραπτό λόγο. Όλο το γλωσσικό υλικό που δίνεται στους μαθητές είναι αυθεντικό, ανταποκρίνεται στα ενδιαφέροντα και στις ανάγκες τους.
β) Για την καλύτερη εμπέδωση του υλικού αυτού μετά από τις μηχανικές ασκήσεις προχωρούμε σε πιο δημιουργικές δραστηριότητες ανάλογα με το επίπεδό τους π.χ. οι μαθητές καλούνται να παίζουν κάποιο ρόλο, να προσποιηθούν ότι βρίσκονται σε κάποια κατάσταση που χρειάζεται λύση, να οργανώσουν ερωτηματολόγια να συμμετάσχουν σε διαγωνισμούς, να επεξεργάζονται οπτικό υλικό, να συμπληρώνουν κενά σε τραγούδια, να συμμετάσχουν σε ανοικτές συζητήσεις κλπ.
Σε όλες αυτές τις δραστηριότητες οι μαθητές δουλεύουν σε ζεύγη ή ομάδες υπό την καθοδήγηση και επίβλεψη του καθηγητή.
Κατόπιν γίνονται ασκήσεις ακουστικής με τη χρήση CD βασισμένες στο αντίστοιχο βιβλίο. Επίσης οι μαθητές ξεκινούν έκθεση από τις πρώτες κιόλας τάξεις, προσαρμοσμένη βέβαια πάντα στο επίπεδό τους.
γ) Στο τελευταίο στάδιο του μαθήματος ο καθηγητής παραδίδει το καινούργιο γλωσσικό υλικό, δίνει το λεξιλόγιο των κειμένων, εξηγεί τα νέα γραμματικά φαινόμενα και τέλος δίνει την αντίστοιχη εργασία για το σπίτι. Πρέπει εδώ να σημειωθεί ότι υπάρχει ξεχωριστή ώρα γραμματικής.
επίπεδο C2 (Proficiency) του κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου για τις σύγχρονες γλώσσες.